اخبار اجتماعیسرگرمی

اولین سینمای اختصاصی کودک در منطقه ۱۹ افتتاح شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از راه اندازی نخسین سینمای تخصصی کودک در سرای محله شریعتی شمالی در راستای توسعه فضا‌های فرهنگی و هنری در این منطقه خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار اجتماعی در لحظه، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: با توجه به نقش مهم کودکان به عنوان نسل آینده ساز، برنامه‌ریزی مناسب برای تفریح، نشاط و آموزش کودکان، نقش موثری در سرمایه گذاری برای رشد و بالندگی آن‌ها در آینده دارد.

وی به اینکه سینمای ویژه کودکان یکی از مهمترین و پرمخاطب‌ترین بخش‌های سینما را در بر می‌گیرد اشاره کرد. او گفت: بر همین اساس نخستین سینمای تخصصی کودک در این منطقه با گنجایش ۲۵۰ نفر به عنوان یکی از اقدامات مهم و تاثیر گذار در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی محسوب می‌شود.

اخگر پور گفت: سینمای تخصصی کودک در فضایی با ۲۵۰ صندلی. در سرای محله شریعتی شمالی ناحیه دو واقع در خیابان شهید زلفی داخل بوستان شریعتی قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: این سالن از لحاظ رنگ بندی، نور، تصویر و صدا برای استفاده هرچه جذاب‌تر کودکان از فیلم‌ها طراحی شده. این سالن از قابلیت سینمایی برخوردار است. کودکان همراه با خانواده می‌توانند از این سینما استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا