اپلیکیشن و بازی

جایزه متا برای تولید محتوا در تردز

متا برای افزایش علاقه‌ی تولیدکنندگان محتوا به تردز، هزاران دلار پاداش برای آن‌ها در نظر گرفته است.

به گزارش سرویس اپلیکیشن و بازی در لحظه، متا می‌خواهد با برنامه‌ی تشویقی جدیدش به برخی از تولیدکنندگان محتوا برای فعالیت در تردز هزاران دلار پاداش بدهد. جزئیات این برنامه که به‌طور رسمی معرفی نشده، ازطریق صفحه‌ی پشتیبانی اینستاگرام به‌ دست آمده است.

بر اساس اطلاعات صفحه‌ی پشتیبانی اینستاگرام، سازندگان محتوا می‌توانند بر اساس عملکرد پست‌هایشان در تردز یا تعداد پست‌های منتشرشده، درآمد کسب کنند. آن‌طور که متا اشاره می‌کند، شرایط پاداش برای هر تولیدکننده‌ی محتوا متفاوت خواهد بود.

ظاهراً برنامه‌ی پاداش به تولیدکنندگان محتوا در تردز در مقیاس کوچک درحال آزمایش است. متا سعی دارد با این اقدام سازندگان محتوا را به فعالیت جدی‌تر در تردز ترغیب کند.

متا از مدتی قبل برای انتشار ریلز در فیسبوک و اینستاگرام پاداش ارائه می‌دهد. اما اکنون برای پست‌های تردز نیز چنین برنامه‌ای در نظر گرفته است.

برخی از تولیدکنندگان محتوا برای پست‌ها یا پاسخ‌هایی که بیش از ۱۰ هزار بازدید داشته باشند تا ۵٬۰۰۰ دلار پاداش دریافت می‌کنند. این عدد به‌اندازه‌ی پاداش ۱۰٬۰۰۰ دلاری‌ای که سازندگان ریلز می‌توانند در اینستاگرام به‌دست آورند نیست، اما با‌توجه‌به اینکه انتشار محتوا در تردز به تلاش بسیار کمتری نسبت‌ به فیلمبرداری و ویرایش ویدیو نیاز دارد، همچنان پاداش قابل‌ توجهی به‌حساب می‌آید.

زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا