سرگرمی

مجری زن صداوسیما مهاجرت کرد / تغییر ۱۸۰درجه استایل! + عکس

کیمیا گیلانی متولد ۱۲ مرداد سال ۱۳۷۱ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید از دانشگاه شهید بهشتی است. این مجری به تازگی به آلمان مهاجرت کرده است و به نظر قصد بازگشت را ندارد.

مجری زن صداوسیما مهاجرت کرد

مجری زن صداوسیما مهاجرت کرد / تغییر ۱۸۰درجه استایل! + عکس

کیمیا گیلانی کیست؟

کیمیا گیلانی دارای مدرك بازیگری از مؤسسه كارنامه، مدرك فن بیان و مدیریت ارتباط با مخاطبین از مركز آموزش های سیما، مدرك دوبله از فنی حرفه ای بوده و از ۹ سالگی وارد تلویزیون شده اند و از سال ۸۵ با برنامه نردبان به صورت جدّي کار خویش را آغاز کرد و پس از ۵ سال فعالیت در این برنامه به درخواست شبکه وارد برنامه رنگین کمان شد و با اجرا و نویسندگی خوبشان نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

قسمتی از مصاحبه کیمیا گیلانی

کار با کودکان به نظرتان چگونه است؟ فکر می کنید غیر از اینکه با بچه ها کار کنید میتوانید مجری برنامه غیرکودکانه هم باشید؟

به نظرم موفقیت میتواند در هر برنامه ای باشد به شرطی که آن برنامه مناسب شما باشد. من پیش از آن نوجوان بودم و مخاطب نوجوان داشتم و الان کودک هستم و مخاطبم کودک است. ممکن است در آينده مخاطبم بزرگسال باشد. ولی باید دید که آیا برنامه ای که عهده دار اجرایش هستی، مناسبت هست یا نه.

بین کارهای نویسندگی، بازیگری و اجرا کدامیک را بیشتر دوست دارید؟

به نظرم نوع کار مهم است. اگر اجراست، اجرا در چه برنامه ای است؟ اگر بازي است، کدام بازي است و اگر نویسندگی است، نویسنده کجایید؟ ممکن است یک متن بنویسم برای جایی که اصلاً ارزش ندارد بنابراین آنرا انتخاب نخواهم کرد. به عنوان مثال اگر اجرا در برنامه ای باشد که مخاطب نداشته باشد، مطلوب نیست. اما ممکن است یک بازیگر درجه ۲ به من پیشنهاد شود که آن را دوست دارم و موضوع آن را می پسندم، چراکه نه؟ تلاش می کنم و متناسب با مخاطب خودم را درست می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا