چهره هاچهره های ایرانی

عکس عروسی دنیا مدنی لو رفت / خانم بازیگر در لباس عروس ترند سال!

اینستاگرام دنیا مدنی با انتشار عکسی از عروسی اش به روز شد. او نوشت: امروز ما شدنمون یک ساله شد. یه جایی توی زندگیم حتما یه کار خوبی کردم.

عکس عروسی دنیا مدنی لو رفت

عکس عروسی دنیا مدنی لو رفت / خانم بازیگر در لباس عروس ترند سال!

بارداری دنیا مدنی

در روزهای اخیر عکس‌هایی از دنیا مدنی در فضای اینستاگرام منتشر شده است که نشان می‌دهد او باردار شده است. دنیا مدنی فرزند رویا تیموریان است که این روزها در آلمان زندگی می‌کند.

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

عکس عروسی دنیا مدنی لو رفت / خانم بازیگر در لباس عروس ترند سال!

«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای ديگريست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

همسر دنیـا مدنی

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

مادر و پدر دنیا مدنی

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا