چهره ايرانيچهره ها

جشن تولد بازیگر محبوب سریال افعی تهران / همه عوامل سریال آمدند + عکس

عکسی از جشن تولد 7 سالگی ماهور نعمتی، بازیگر کودک سریال افعی تهران منتشر شده است. بازیگران معروف سریال افعی تهران در این قاب دیده می شود.

جشن تولد بازیگر محبوب سریال افعی تهران

جشن تولد بازیگر محبوب سریال افعی تهران / همه عوامل سریال آمدند + عکس

نقش بازیگر کودک سریال افعی تهران

ماهور نعمتی به خاطر بازی در نقش بابک پسر پیمان معادی در سریال افعی تهران به شهرت عجیبی دست یافته و گفته می شود که سامان مقدم کارگردان این سریال او را به درستی هدایت کرده و در کنار پیمان معادی به زیبای بازی کرده است.

بازیگر کودک سریال افعی تهران به جز بازیگری به عرصه موسیقی علاقمند بوده و اولین بار در فیلم کوتاه بی هوا بازی کرده است.

آرمان بیانی، شخصیت اصلی سریال رابطه خوبی با پدرش نداشته و حالا که خودش در جایگاه پدر قرار گرفته ، شیوه درست مواجهه با پسر خردسالش را بلد نیست و مدام با او به مشکل برمی‌خورد.

یکی از دلایل جذابیت سریال، رابطه دقیقی است که میان این پدر و پسر شکل گرفته است. بازی پیمان معادی در کنار ماهور نعمتی، بازیگر شش ساله نقش بابک، بسیار باورپذیر از آب درآمده و بخش مهمی از موفقیت سریال را رقم زده است.

ماهور نعمتی در افعی تهران

جنس بازی ماهور نعمتی از قسمت اول تا یازدهم سریال کاملا متفاوت است. در قسمت‌های ابتدایی او را پسری شر و عصبی می‌بینیم که مدام پرخاش می‌کند، می‌زند، می‌شکند، گاز می‌گیرد و به طور کلی غیرقابل کنترل به نظر می‌رسد.

درواقع بازتاب رفتار نامتعادل و عصبی آرمان را می‌توانیم در او ببینیم. هرچه پیش می‌رود و این رابطه وارد مراحل جدیدتری می‌شود جنس بازی ماهور هم به نسبت تغییر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا