چهره هاچهره های جهانی

لیدی گاگا باردار است / عکس حاملگی خواننده محبوب

چند روز پیش، لیدی گاگا، بازیگر و خواننده‌ی مطرح و محبوب آمریکایی، با دو استایل متفاوت در مراسم عروسی خواهرش ناتالی شرکت کرده و به واسطه‌ی شکم برآمده‌اش، حدس و گمان‌هایی مینی بر بارداری‌اش را ایجاد کرد.

لیدی گاگا باردار است

این خواننده همراه با نامزدش مایکل پولانسکی در این مراسم ازدواج حضور داشت. او در ابتدا با پیراهنی کوتاه و مشکی دیده شد و در مراسم اصلی پیراهنی بلند و کرمی‌رنگ را به تن کرد. هیکل جدید لیدی گاگا به شایعات بارداری او رونق داد.

لیدی گاگا باردار است / عکس حاملگی خواننده محبوب

البته لیدی گاگا در ویدئویی تیک‌تاکی این شایعات را تکذیب کرد اما بسیاری از مخاطبان معتقدند که او همچنان به مخفی‌کاری‌اش ادامه می‌دهد و نمی‌خواهد اعلام کند که منتظر تولد اولین فرزندش است.

اسم اصلی لیدی گاگا

استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا (Stefani Joanne Angelina Germanotta) که با نام هنری لیدی گاگا (Lady Gaga) شناخته می‌شود، خواننده و بازیگر آمریکایی است. لیدی گاگا در تاریخ ۲۸ مارس ۱۹۸۶ (۸ فروردین ۱۳۶۵) در منطقه منهتن در شهر نیویورک به دنیا آمد. لیدی گاگا به لباس‌های پرزرق و برق و آثار نامرسوم و بحث‌برانگیزش معروف است. والدین لیدی گاگا اصالت ایتالیایی دارند.

لیدی گاگا باردار است / عکس حاملگی خواننده محبوب

خانواده لیدی گاگا

مادر گاگا سینتیا لوئیس (Cynthia Louise) یک خیر و مدیر کارآفرین است. پدرش هم جوزف جرمنوتا نام دارد که کارآفرینی در اینترنت است. لیدی گاگا خواهر کوچکتری به نام ناتالی هم دارد که در دنیای مد و فشن فعالیت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا