چهره های ایرانی

شباهت جالب خانم بازیگر به همسرش

تصویری بسیار جالب از فهیمه سریال پایتخت به همراه همسرش مشاهده شد که شباهت عجیبی به یکدیگر دارند.

به گزارش سرویس اخبار چهره های ایرانی درلحظه، نسرین نصرتی در تاریخ 27 مردادماه سال 1355 در تهران متولد شد.

درباره والدین و خواهر و برادرهای بازیگر نقش فهیمه در پایتخت اطلاعات چندانی در دسترس نیست ولی خانواده او و همسرش، یک خانواده 3 نفره است.

بازیگر نقش همسر بهبود در پایتخت، در سال 1388 با سام پاک پیکار ازدواج کرد. آشنایی‌اش در یک مهمانی خانوادگی شروع شد و بعد از 10 سال ارتباط در نهایت به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

برای شما مخاطبانی که مشتاق به دانستن اسم شوهر فهیمه در پایتخت بودید، باید بگوییم سام پاک پیکار همسر خانم نصرتی است که تصویرش را در ادامه این بخش از نمناک هم مشاهده می‌کنید.

همسر نسرین نصرتی در عرصه بازیگری و سینما فعالیت ندارد و هنرپیشه نیست. ولی به دلیل علاقه‌اش به این صنعت، از همسرش همیشه حمایت می‌کند.

حضورش در عرصه بازیگری به‌صورت کاملاً اتفاقی صورت گرفت به پیشنهاد یکی از دوستانش از سال 80 به‌عنوان منشی صحنه وارد نمایش شد.

در یکی از روزها در نبود بازیگر آن نقش، بجای وی بازی کرد و مورد اقبال قرار گرفت. همین‌طور برای بازی در یک نمایش از او دعوت کرد که موجب تغییر سرنوشت وی شد.

نخستین تجربه حرفه‌ای

بعد از چندین سال تست در دفتر بازیگری سیروس الوند در نهایت با انتخاب دستیار او، برزو نیک نژاد به سریال تا ثریا سیروس مقدم در سال 1390 معرفی شد و بازی کرد.

نسرین نصرتی با بازی در نقش فهمیه در سریال پایتخت به شدت محبوب شد و به شهرت رسید. حضور وی از فصل دوم این مجموعه شروع شد و تا آخرین فصل ادامه دارد.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا