اخبار حوادث

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت

فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت پس ‌از ارتکاب جرم در این شهرستان خبر داد‎.‎

به گزارش سرویس اخبار حوادث درلحظه، سرهنگ “جواد مراونه” در تشریح جزئیات خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر فوت یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان دشت آزادگان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران ا نتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران بلافاصله به محل حادثه اعزام، که در تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد در پی نزاع و درگیری به‌وجودآمده بین 2 نفر در یکی از روستاهای شهرستان، یکی از آنان به‌وسیله چاقو مصدوم می‌شود که با وجود اعزام سریع به بیمارستان بر اثر شدت جراحت فوت می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله تیم ویژه‌ای از مأموران برای شناسایی عامل این جنایت تشکیل و با اقدامات پلیسی هویت قاتل شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن را در کمتر از 2ساعت در مخفیگاهش در یکی ازنقاط شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ مراونه در پایان با بیان اینکه هدایت عملیاتی واقدامات کنترلی پلیس از جمله حضور به موقع نیروها سر صحنه جرم، کنترل مبادی ورود و خروجی منتهی به روستا، استقرار نیروها در محل و همچنین احضار بزرگان و ریش سفیدان روستا از جمله عوامل و اقداماتی بود که از گسترش دامنه درگیرها فی مابین جلوگیری کرده، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت جامعه را به‌هرنحوی به خطر بیندازند برابر قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا