چهره های ایرانی

حکیمه در انتهای شب هم شبیه مدل ها شد!

تصاویری از نسرین نصرتی را مشاهده فرمایید که بعد از بازی در فیلم در انتهای شب شبیه مدل ها شده است.

به گزارش سرویس اخبار چهره های ایرانی درلحظه، در هفت قسمت ابتدایی سریال “در انتهای شب”، نصرتی با بازی درخشان خود نقش حکیمه را به زیبایی به تصویر کشیده است. در این سریال، او نقش زنی مستقل و سرسخت را ایفا می‌کند که در عمق تنهایی و مشکلات شخصی خود فرو رفته است. سکانسی از قسمت هفتم این سریال، حکیمه را در قابی تاریک و روشن، در حال گفت‌وگو با دوست قدیمی‌اش ماهرخ (هدی زین العابدین) نشان می‌دهد.

نصرتی با مهارت تمام، شکستن نقاب سرسختی حکیمه و نمایان شدن ضعف‌ها و ترس‌هایش را به تصویر می‌کشد. حکیمه، که همیشه به عنوان زنی قوی و محکم شناخته می‌شود، در این سکانس به ترس از مرگ و بیماری خود اعتراف می‌کند. با این حال، او همچنان تلاش می‌کند تا چهره‌ای قوی از خود نشان دهد و غم‌هایش را پنهان کند.

(تصاویر) مهدی فخیم زاده، عمر بن سعد سریال “مختارنامه”، در کنار همسر جوان و تنها دختر و دامادش/ چه خانوم خوش لباس و دختر خوش خنده ای دارن!

حکیمه در دیالوگی صادقانه به ماهرخ می‌گوید: “من تنهام، زجرشم می‌کشم، پدرمم درمیاد! ولی خودم انتخاب کردم که اینطوری زندگی کنم.” او به جای دادن امید واهی، واقعیت تلخ زندگی‌اش را بیان می‌کند و ماهرخ را به شجاعت و پذیرش ترس‌هایش دعوت می‌کند.

منبع: وقت صبح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا