چهره های جهانی

بیوگرافی و عکس‌های شخصی کیت وینسلت رز تایتانیک

کیت وینسلت بازیگر بریتانیایی کار خود را با اجراهای کوچک و بازی در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و با بازی در «تایتانیک» اوج شهرت را تجربه کرد.

به گزارش سرویس اخبار ورزشی درلحظه، کیت وینسلت بازیگر مشهور بریتانیایی در میان نمایشنامه‌های تئاتر بزرگ شد. از 5 سالگی بر روی صحنه تئاتر رفت و از 11 سالگی نیز در تئاتر مدرسه اجرا میکرد. او در سنین نوجوانی پس از بازی در نمایش پیتر پن در نقش وندی اولین موفقیت خود را کسب کرد. کیت کار خود را با همین اجراهای کوچک و حتی بازی در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و با بازی در «تایتانیک» اوج شهرت را تجربه کرد.

زندگی شخصی و تکرر ازدواج

کیت وینسلت نیز چند ازدواج‌های را در زندگی خود به ثبت رسانده است؛ نخستین بار در 16سالگی زمانی که تازه پا به عرصه بازیگری گذاشته بود با استیون تردرا بازیگر و نویسنده 28 ساله وارد رابطه جدی شد. رابطه آن ها 4 سال طول کشید و تردرا به دلیل بیماری سرطان استخوان درگذشت. ازدواج او در سال 1998 با جیم تریپلتون یکسال بیشتر دوام نداشت و ماحصل آن نیز فرزندی به نام میا شد. این بازیگر سال 2003 با سام مندس کارگردان ازدواج کرد و پسرشان الفی وینسلت مندس به دنیا آمد. این دو به مدت 7 سال با هم زندگی کردند و سپس در سال 2010 از هم جدا شدند.

کیت در سال ۲۰۱۱ با ند راکنرول، میلیونر بریتانیایی که ۳ سال از خودش کوچک‌تر است، ازدواج کرد و در دسامبر ۲۰۱۳ پسر آن‌ها بئر بلیز وینسلت به دنیا آمد. این خانواده هم اکنون در بریتانیا زندگی می کنند.

علایقی که جامه عمل پوشیدند

کیت وینسلت علاوه بر بازیگری، گوینده و راوی برنامه‌های مستند و کتاب های کودکان هم بوده است و در سال ۲۰۰۰ برنده جایزه بهترین آلبوم شنیداری کودکان برای روایت به قصه گو گوش کن شد. وینسلت به خوانندگی نیز علاقه دارد و در بعضی از موسیقی های متن فیلم هایش همکاری کرده است. او همچنین یک تک آهنگ به نام “چه می شد اگر” منتشر کرده است که در میان تک آهنگ ها محبوبیت زیادی پیدا کرد.

کیت وینسلت تا حدودی گیاهخوار معروف و حامی حقوق حیوانات بوده و همچنین از جمله افرادی است که تلاش می کند معیارهای زیبایی در هالیوود را تغییر دهد و معتقد است زنان باید به هر شکل که هستند خودشان را دوست داشته باشند و هیچ گاه زیر بار رژیم های سنگین و عمل های جراحی زیبایی نروند. او فتوشاپ کردن تصاویرش در مجلات را ممنوع کرده و حتی در اکران فیلم تایتانیک، برخلاف نظر عوامل فیلم، با یک لباس باز و با وزن ۹۰ کیلو حاضر شد.

تو نمی‌فهمی من رز هستم!

وینسلت بسیار علاقه‌مند بود تا در فیلم عاشقانهٔ حماسی «تایتانیک»(۱۹۹۷) جیمز کامرون بازی کند؛ اما این کارگردان علاقه‌ای به حضور این بازیگر در فیلمش نداشت. وینسلت به کامرون گفت «تو نمی‌فهمی! من رز هستم! من حتی نمی‌فهمم چرا شما هنوز از بقیه تست بازیگری می‌گیرید!» در نهایت پشتکار وینسلت باعث شد که کامرون این نقش را به او بدهد. این بازیگر در این اثر با بازی مقابل دی‌کاپریو خوش درخشید.

وینسلت از سال ۱۹۹۴ در سینما پرکار بوده‌است و از موفق‌ترین فیلم‌های او از نظر فروش می‌توان به آثاری چون تایتانیک، درخشش ابدی یک ذهن پاک، در جستجوی ناکجاآباد ، تعطیلات و استیو جابز اشاره کرد.

منبع: شایانیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا