اپلیکیشن و بازی

سرچ استیکر به واتساپ اضافه می‌شود

به‌لطف قابلیت جدیدی که در نسخه آزمایشی اندروید واتس‌اپ قرار گرفته، یافتن استیکرها و پک‌های مورد نظر آسان‌تر از گذشته شده است.

به گزارش سرویس اپلیکیشن و بازی در لحظه، طبق گزارشی که به‌تازگی منتشر شده‌است، واتس‌اپ درحال آزمایش کردن افزودن قابلیت جدیدی به بخش استیکرها است که یافتن استیکرها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. این ویژگی در نسخه آزمایشی اپلیکیشن واتس‌اپ در اندروید دیده شده‌است و احتمالاً به‌زودی شاهد افزوده شدن آن به نسخه پایدار خواهیم بود.

واتس‌اپ همواره درحال آزمودن قابلیت‌های جدید در نسخه بتای اندروید خود است. کاربران می‌توانند برای دسترسی به جدیدترین امکانات و ویژگی‌های این پیام‌رسان اقدام به شرکت در طرح مربوط به نسخه ازمایشی و نصب آن کنند. طبق گزارشی که اخیراً منتشر شده‌است، واتس‌اپ اقدام به افزودن محل وارد کردن متن در قسمت استیکرها کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا استیکرهای مورد نظر خود را با وارد کردن اسم آن به آسانی پیدا کنند.

 

ارایه در اندروید

ویژگی گفته شده هم می‌تواند پک‌های استیکر و هم استیکرهای جداگانه را به کاربر نمایش دهد. ناگفته نماند که فعلاً تنها امکان استفاده از آن در نسخه آزمایشی اندروید 2.24.11.5 وجود دارد. خبری از ارائه آن برای کاربران نسخه پایدار یا اپلیکیشن iOS وجود ندارد. به‌نظر می‌رسد که واتس‌اپ در نسخه‌های اخیر تمرکز ویژه‌ای روی بهبود بخش استیکرها کرده است. قابلیتی که در مقایسه امکانات ارائه شده در سایر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام، بسیار ابتدایی ظاهر شده‌است.

واتس‌اپ در یکی از به‌روزرسانی‌های اخیر خود، میانبری را برای ساخت آسان‌تر استیکرها معرفی کرده بود که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی، اقدام به ساخت استیکرهای سفارشی کنند. همچنین این پیام‌رسان به‌تازگی به‌روزسانی اساسی برای تغییر ظاهر اپلیکیشن خود را منتشر کرده است که از پالت رنگی جدید در آن بهره گرفته است. حالت تاریک نیز اکنون بهبود یافته است تا فشار کمتری به چشمان کاربران در محیط‌های کم‌نور وارد کند. تعبیه نوار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی در قسمت بالایی چت‌ها در نسخه iOS و تغییر نوار ناوبری پایینی در نسخه اندروید هم از دیگر تغییرات اخیر پیام‌رسان متا به‌شمار می‌روند.

دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا