چهره های ایرانی

قدرت پول تو 50 سالگی سوار ماشین زمانش کرد چشم بهم زد و شد 20

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون بیوگرافی جالبی داشته که سعی کردیم در این مقاله قسمتی از اون رو باهاتون در میون بذاریم.

به گزارش سرویس اخبار چهره های ایرانی درلحظه، مرجانه گلچین متولد دوم اسفند در سال 1347 هست. پدرشون اصالتا آذری و مادرشون شمالی هستن. و ایشون فرزند آخر خونواده بشمار میره و شش تا خواهر و برادر قبل از خودش داره. این بازیگر در کودکی پدرش رو از دست میده. همچنین دختر عموی ایشون هم که بازیگر بوده. یعنی نادیا دلدار گلچین که از معروف ترین کارهاش میشه به سه در چهار اشاره کرد. هم به از دنیا رفتن. مرجانه گلچین در دهه ی شصت یه بازیگر معروف و مشهور برای بازی در سریال های تلویزیونی بشمار میومده. و در اوایل دهه هفتاد دیگه بین عامه ی مردم محبوب شده بود.

مرجانه گلچین نوجوانی به هنرستان موسیقی رفته. و بعد از چهار سال تحصیل در رشته ی تخصصی نوازندگی فارغ التحصیل شده. و بعد از اون به تشویق خواهرش که خودش هم در اون زمان بازیگر بوده روی صحنه ی تئاتر رفته. شاید براتون هم جالب باشه که این بازیگر در ابتدا در ژانر جدی فعالیت داشته اما با بازی در سریال زیر زمین تونست یه وجه ی دیگه از بازیش رو به نمایش بذاره و نشون بده که میتونه یه کمدین عالی باشه و تا به امروز هم در این ژانر بدرخشه.

تحصیلات مرجانه گلچین در خارج از کشور

این بازیگر وقتی که تحصیلاتش در ایران با مشکل روبه رو میشه تصمیم میگیره که برای ادامه ی اون به خارج از کشور مهاجرت کنه و این کار رو هم میکنه و برای مدتی در انگلیس زندگی میکنه ولی به علت علاقه به زادگاه و دلتنگی برای مادر به ایران برمیگرده و خودش در این باره اینطور میگه که:

درسم رو تو رشته ی کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه میدادم البته که برخلاف میلم چون علاقه داشتم که بازیگری بخونم ولی خب این رشته به حد نصاب نرسیده بود و به همین دلیل هم تصمیم گرفتم که برای دنبال کردن رویام از ایران برم و خب برادرم هم خارج از کشور زندگی میکرد و این کار برام سخت نبود اما خب بعد از یه مدت دلم برای ایران و همچنین دوستان و اطرافیانم تنگ شد و نتونستم این دوری رو طاقت بیارم و خب زادگاهم هم رشت هست و مادرم هنوز در این شهر زندگی میکنه و باید ماهی یه بار به این شهر برم به همین دلیل دوباره برگشتم.

این روزهای مرجانه گلچین

نکته ای که همیشه درباره ی مرجانه گلچین بسیار مورد توجه بوده اینه که ایشون بسیار پر انرژی هستن و خب این موضوع برای مردم بسیار جالب و جذابه و خیلی ها دوست دارن که روحیه ای همانند خانوم بازیگر داشته باشن و شاید حتی براتون جالب باشه که روحیه ی این بازیگر به قدری مثبت هست که روی چهره اش هم تاثیر گذاشته و روز به روز جوون تر میشه البته که هزینه کردن برای کارهای زیبایی هم در این امر بی تاثیر نیست.

منبع: شایانیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا