چهره ايرانيچهره هاسرگرمی

جشن سالگرد ازدواج محمدرضا گلزار در دبی / کادو و دسته گل لاکچری غوغا کرد

محمدرضا گلزار به مناسبت اولین سالگرد ازدواجش از هدایای لاکچری که برای همسرش گرفته است رونمایی کرد.

جشن سالگرد ازدواج محمدرضا گلزار در دبی

جشن سالگرد ازدواج محمدرضا گلزار در دبی / کادو و دسته گل لاکچری غوغا کرد

بیوگرافی محمدرضا گلزار 

معصومه آقاخانی یا آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۶ در زنجان به دنیا آمده است. او سال ها با خانواده اش در تهران زندگی کرده و در زمینه مدلینگ فعالیت دارد. همچنین در این سال ها با کشورهای مختلف همکاری داشته است.

خانواده آیسان بعد از اتمام دوره پیش‌دانشگاهی او به تهران نقل‌ مکان کردند. با این حال آن ها از سال ۱۳۹۸ به دبی نقل مکان کرده و ساکن این کشور هستند. برخی بر این باورند که پدر آیسان تاجر است و وضع مالی خوبی دارد، اما بر اساس خبرهای منتشر شده پس از ازدواج آن‌ها، پدر آیسان آقاخانی کارمند بیمه معرفی شده است.

آشنایی آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار

هرچند در مورد آشنایی آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار شایعات زیادی وجود دارد اما بر اساس گزارش ها که در صفحات مجازی منتشر شده است؛ رابطه آن‌ها از کنسرت گرشا رضایی خبرساز شد، به طوری که محمدرضا گلزار به همراه آیسان آقاخانی در این کنسرت خیلی صمیمی کنار یکدیگر نشسته بودند.

عده‌ای هم می‌گویند که آیسان یکی از فن پیج‌های محمدرضا گلزار بوده و به ‌مرور زمان باب آشنایی آن‌ها از طریق همین شبکه شکل گرفته است. تعدادی هم معتقدند که برادر آیسان باعث شده تا محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی آشنا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا