چهره هاچهره های ایرانی

ترلان پروانه از چهره جدیدش رونمایی کرد! + عکس

اینستاگرام ترلان پروانه با انتشار عکس جدیدی از او به روز شد.  ترلان پروانه در خانواده فرهنگی و هنرمند در شیراز بدنیا آمد. در سن ۳ سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد.

عکس جدید ترلان پروانه

ترلان پروانه از چهره جدیدش رونمایی کرد! + عکس

سن ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز است.

ماجرای های جنجالی ازدواج ترلان پروانه

ترلان پروانه تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است. تا به حال چندین بار خبر و شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده است که اصلا واقعیت نداشته است تا جایی که خانواده وی از منتشر کنندگان این اخبار نیز شکایت هم کرده اند.

ارسلان قاسمی نیز در آخرین گفتگوی خود با شبکه تی وی پلاس به این حواشی پایان داد و گفت اصلا قصد ازدواج با ترلان را ندارد و فرد دیگری در زندگی اش هست که عاشق او می‌باشد.

همچنین شایعه‌ی دیگری نیز در اردیبهشت ماه ۹۶ مبنی بر ازدواج او با سعید عزت اللهی نیز منتشر گردید که آن هم صحت نداشت. چندی پیش نیز تصاویر از او و فرشاد احمد زاده بازیکن فوتبال منتشر شد و دوباره شایعه ازدواج ترلان پروانه با او سر زبان ها افتاد و پس از مدتی تکذیب شد.

اولین بازی ترلان پروانه در سه سالگی

برای اولین بار در ۳ سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.
ورود به سینما

ترلان پروانه بعد از بازی در سریال تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ، ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادر‌ها و شبی از شب‌ها در سال ۱۳۸۳، در سال ۱۳۸۴ در پنج فیلم سینمایی دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می‌شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا