چهره های ایرانی

بیوگرافی جذاب افسانه پاکرو و تغییرش در ترکیه

افسانه پاکرو بازیگر مشهور ایرانیست که حالا در ترکیه به سر میبرد و با انتشار تصاویر جذاب از خود مخاطبینش رو خوشحال میکند.

به گزارش سرویس اخبار چهره های ایرانی درلحظه، بی شک یکی از بازیگران به شدت پر طرفدار و جذاب در ایران افسانه پاکرو می باشد. چرا که این هنرمند کشورمان از نظر زیبایی چهره و هم به لحاظ جذابیت در بازیگری و استعداد، یکی از بهترین هاست. و با توجه به اینکه صورتی پر از عمل و پروتز هم نداره. خب دیگه میشه گفت یه پک کامل از خوب بودنه برای بازیگری.

اما افسانه پاکرو با همه این تفاسیر در سینما و تلویزیون ایران نمود و با وجود اینکه میتونست در این عرصه پیشرفت به شدت فراوونی داشته باشه. و هم برای سریال های نمایش خانگی و هم پرده نقره ای و جعبه جادوی نقش افرینی هایی پر بینیده کنه، اما گذاشت و رفت. افسانه پاکرو این روزه در ترکیه به سر میبره و چند سالی میشه که بیخیال از همه چیز دست کشید. و بدون ذره ای حاشیه و جنجال سازی در این کشور زندگی میکنه.

جالبه که خیلی از مخاطبین هنوز هم نمیدونن افسانه پاکرو ایران نیست. و این نشون میده که این چهره دوست نداشته هیچ گونه حاشیه سازی که و از مهاجرتش یک فرد بولد بسازه. افسانه پاکرو اولین بار با فیلم “رویای خیس” دیده شدو شهرت یافت، و یکی از سریال های پر طرفدارش هم “تکیه بر باد” بود که با مهدی فخیم زاده و البته فرامرز قریبیان همبازی شد.

بیوگرافی افسانه پاکرو و فرار از شهرت

افسانه پاکرو در سن و سال میانسالی به سر میبره و این روزها 41 ساله است. وی که یک بانوی دهه شصتی‌ست، از متولدین 4 اردیبهشت 1362 است که در اهواز چشم به جهان گشوده. این هنرپیشه سینما و تلویزیون یه خواهر بزرگتر و یک برادر کوچیکتر از خودش داره که مجرد هستن. وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) هستش که عاشق بازیگریه و از شهرت هم به شدت بیزاره و بازیگری رو فقط به خاطر اینکه بتونه نقش فرد متفاوت از خودش رو بازی کنه بازیگر شده.

افسانه پاکرو هنرمندی جوان است که به شدت گزیده کار میکنه و به دنبال ایده آل های خودش میگرده. این بانوی چهل ساله بعد از گرفتن فوق دیپلم و البته گذروندن یک دوره کلاس های استاد سمندریان برای بازی در فیلم محکومین بهشت در سال 1383 انتخاب شد بعد از این کار در سریال رسم عاشقی دعوت شد.

افسانه پاکرو شهرت اولیه خود را با این سریال به دست آورد و من جمله دیگر فعالیت های هنری‌اش میشه به محکومین بهشت، پیدا و پنهان، رسم عاشقی، رویای خیس، محاکمه، زندگی شیرین، شیر و عسل و… اشاره کرد.

رد پیشنهاد دلنوازان و شهرتی که تقدیم قریشی شد

سریال “دلنوازان” رو یادتون میاد؟ افسانه پاکرو در سال 1388 دوبار جهت بستن قرارداد رفت که نقش یلدا رو بازی کنه اما خب لغو کرد و علتش رو بی رغبتی بیان نمود. بعد از آن سحر قریشی با اجرای این نقش در سریال دلنوازان تونست به شهرت بسیار فراوون و قابل توجهی برسه که معروفیت رو تنها با یک نقش به دست آورد.

ازدواج افسانه پاکرو

تا به امروز هنوز خبری مبنی بر ازدواج افسانه پاکرو منتشر نشده و این بازیگر زن مجرد است. او از جمله عوامل عدم گرایش به ازدواجش رو عشق و علاقه وافرش به خواهرش دونسته و گفته که قصد نداره با ازدواج از خواهرش جدا بشه.

یه مدت اخباری به گوش میرسید از شرط هایی که افسانه پاکرو برای ازدواجش مطرح کرد مبنی بر اینکه توسط دو برادر دو قلو از او و خواهرش خواستگاری بشه که خب این جریان و گفته ها واقعیت نداشت. همین شد تا افسانه پاکرو یه مدتی رو از جانب دوقلوها پیشنهاد ازدواج های زیادی داشته باشه.

افسانه پاکرو یک خواهر به نام سعیده داره که فقط یکسال از خانوم بازیگر بزرگتره. ولی نکته قابل توجه اینه که از دیدگاه این دو خواهر، اونها با هم دو قلو هستن چرا که شیر به شیره شدن. به طوری که حتی لباساشون رو هم یکسان و مشابه هم انتخاب می کنند.

افسانه پاکرو خجالتیه؟

افسانه پاکرو بر این نظره که در حقیقت من کم رو و خجالتی نیستم، ولی به نسبت کمتر از دیگران صحبت می کنم. من تمایل زیادی به شوخی و شیطنت ندارم و اغلب با امورات و کارهای خودم مشغول میشم.

منبع: شایانیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا